onsdag 28. juli 2010

Vi har melsekker

Vi har fått spørsmål om det er slutt på markedet nå, og det er det absolutt ikke! Markedet er åpent hver lørdag fra april til desember. Hele sommeren fra juni til august er det marked både lørdag og søndag på torget, men vi pleier å være der på lørdager når flest tar turen til Gamlebyen. Neste lørdag kommer vi om været er bra, og da har vi med melsekker i lin! Ingen er helt like, men alle er gamle, har blå striper og svart tekst. Noen har flotte kroner og kranser på også. Vi selger disse til 400 kroner stykke. Dere ser noen smakebiter på sekkene, men vi skal prøve å få tatt flere bilder før helgen.

3 kommentarer:

  1. Heisann :) Er det noen sjans for at dere kan sende et par melsekker til ei melsekklengtende dame/jente i fra sør? Har lett så lenge etter noen i akkurat disse fargene :) Svar gjerne på aytr@broadpark.no hvis det passer.
    Mvh Aina.. :o)

    SvarSlett
  2. Ja takk! Gjerne flere bilder av sekkene! :))
    Kan de bestilles på bloggen og sendes til kjøper?...hvis man bor litt for langt unna til å besøke markedet mener jeg...?

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Hei!

    Svarer her jeg, siden dette er mammas blogg. Mamma og Elisabeth selger kun i Gamlebyen i Fredrikstad, mens jeg på min blogg selger og sender overalt i Norge :) Jeg kommer til å selge minst fire slike sekker på bloggen min om noen dager til samme pris. Følg med, det er først til mølla!

    Stine fra Vintage chic/ http://stinemos.blogspot.com

    SvarSlett